14 dagar kvar

Diskussion i 'Prat om Gran Canaria' startad av Riggan, 8 februari 2013.

  1. Riggan

    Riggan Medlem

    Nu har jag kunnat börja räkna ner mina dagar. Så jag längtar till G.c. mer än någonsin i år.
    Åker den 23 februari 14 dagar. Varenda muskel i min kropp behöver komma till lite sol och värme och miljöombyte. Att bara vara är inte fel om man är på rätt ställe.
    riggan som alltid längtar efter sol och värme [8D]

    Riggan
     
  2. Peter_W

    Peter_W Medlem

    Det fascinerar mig varje gång det är sommar alltid här i svenska mått mätt just nu iallafall. Tycker att det hade varit roligare om det hade varit billigare typ som i Thailand.
     
  3. lillakarin

    lillakarin Medlem

    Hej Riggan. Förstår att du längtar ner till solen och värmen i San Agustin. Att du får det bra på hotellet vet vi ju. Brukar ni ha terass eller balkong lägenhet? Vi har haft markterass när vi bott där och våra vänner brukar ha balkong. Jag tycker det blev väldigt bra är dom byggde om poolen och lägenheterna. Önskar dig en solig och skön semester och spara lite sol tills vi åker ner i slutet på mars. Karin
     
  4. Riggan

    Riggan Medlem

    Hej, lillakarin. Vi brukar ha balkong. Men två gånger har vi fått mot gatan och där når ju solen inte in. Men samtidigt hade det en underbar utsikt upp mot Gloria. Vi brukar äta vår frukost precis utanför ytterdörren där solen flödar in. Även om grannen också gör det så får vi rum. Jag tycker man får folk som går precis inpå en om man har markterass.
    Riggan som alltid längrat till sol och värme

    Riggan
     
  5. lillakarin

    lillakarin Medlem

    Hej Riggan. Ja det har du rätt i om man får en lägenhet nedaför poolen eller vid den nedre poolen. Vi bodde i 9:an en gång och det var väl ok sen bodde vi i jag tror det var 27 då hade vi terassen mot Grill Paco. och då var det ingen som gick förbi.Fördelen med balkongen mot gatan är ju utsikten. Längtar ner till solen och ärmen för här har vi fått massor med snö och det snörar nu också ser jag om jag tittar ut. Så då är det bara att ut och skotta gården innan första barnet kommer 06.15 Känns tidigt när klockan ringer. Karin
     

Dela sidan

  1. Hej! På den här webbsidan används kakor (cookies). De används för att göra användarupplevelsen bättre och för statistik. Om du fortsätter att använda webbsidan så samtycker du till användningen av kakor.
    Stäng notis