42 dagar kvar till resa ner!

Diskussion i 'Prat om Gran Canaria' startad av lady.milou, 3 mars 2011.

  1. lady.milou

    lady.milou Medlem

    Såå skönt, ska åka ner till Gran Canaria den 13 april, med min mor, samt att min son ska få följa med för första gången någonsin utomlands..:)

    Bor gör vi på Duna golf, där jag har bott flera gånger och är supernöjd med.

    Smidigt att boka flygbiljett med bara flygstol här. Och så har vi bokat direkt hos Duna Golf.

    Jag är en inbiten Gran Canaria åkare, och har besökt ön sedan 2000, inte varje år, tyvärr, men har hunnit med 6 resor, och detta blir den 7e ner..:). 2006 var jag i Turkiet...Men nää det är Gran Canaria som gäller!!

    Min "dröm" är att flytta ner nån dag..men får bli när jag blir pensionär kanske..är 30 nu och min son 8..:)

    Hittade detta reseforum redan 09 inför min resa jag gjorde då, när jag letade tips om los claveles som vi bodde på den gången..Bra med en sida där man kan träffa likasinnade, och dela tips och råd med. Ska försöka vara lite mer aktiv här inne..:)

    Kram!!
     
  2. fbkmarie

    fbkmarie Medlem

    Låter helt underbart:)har också åkt 2 gånger om året sedan år 2000, blir första året i år som bara blir en gång:(känns lite konstigt alla våra vänner vi brukar stråla samman med, åker ned 23:e mars, men vi får vackert vara hemma då. Har nyss fått fast jobb så har därför inte någon semester att ta ut i mars, så vi ska boka och fara ned 13:e september förmodligen, men man får vara glad för det:)

    Ha en trevlig resa

    Marie:)
     
  3. lady.milou

    lady.milou Medlem

    Tack..:)

    Ja man får vara glad "att" man kommer iväg, jag planerade att jag skulle åkt i vintras och firat min 30-års dag därnere, men av olika anledningar blev det inte så. Så skönt att det blir av nu i april istället..:)
     

Dela sidan

  1. Hej! På den här webbsidan används kakor (cookies). De används för att göra användarupplevelsen bättre och för statistik. Om du fortsätter att använda webbsidan så samtycker du till användningen av kakor.
    Stäng notis