9 dager igjen .....

Diskussion i 'Prat om Gran Canaria' startad av Loma2, 4 januari 2010.

  1. Loma2

    Loma2 Medlem

    ....til jeg er tilbake til yndlingsplassen min Arguineguin :D :)

    Da blir det og komme "hjem" igjen. Er litt spent på været, men det
    har vært ganske bra i Arguineguin, selvom værvarslingene har sagt det motsatte ;) Litt dårlig vær må man kanskje regne med i desember-januar, men her hjemme er det uansett mye kaldere, så [:p]

    Er ikke så lenge siden jeg var der, har vært i Norge og hatt advent og feiret jul, men nå er det Gran Canaria som gjelder..;):D
     
  2. tjollan

    tjollan Medlem

    He tänkte va lite finurlig och översätta via google men det vart lite knasigt;)

    Lucky you! Eier
    din leilighet eller der? Håper du får sol.
     
  3. Loma2

    Loma2 Medlem

    Hei Tjollan... Ja oversettingene blir bare konstiga(rare)-der ser du, bedre og oversette selv..[:p] Ja, vi eier en liten leilighet
    som er mye i bruk. Enten oss selv, eller mine svigerforeldre, eller våre barn. Som jeg har sagt en gang før her på forumet, så er det
    vår hytte(stuga). Deilig..;)
     
  4. Rson

    Rson Medlem

    Trevlig resa Loma2. Det blir säkert bra i Arguineguin. Som vanligt har det varit lite bättre väder där än på många andra orter på sydsidan. Jag väntar en månad, men då är jag där igen...
     
  5. tjollan

    tjollan Medlem

    Jag är så avundsjuk.. Nä men kul att ni har en lägenhet där. Verkar var köpkäge nu på G.C varje gång jag ser annonser så brukar jag drömma om den dagen jag köper en lägenhet i PDI.

    Ska bara vinn apå Lotto först...
     
  6. Loma2

    Loma2 Medlem

    Rson - takk så mye for det,gode hilsener varmer de også...:D
    og Tjollan- fortsett å tippe lotto, så kanskje en dag vinner du det store loddet..;)
     

Dela sidan

  1. Hej! På den här webbsidan används kakor (cookies). De används för att göra användarupplevelsen bättre och för statistik. Om du fortsätter att använda webbsidan så samtycker du till användningen av kakor.
    Stäng notis