1 vecka kvar

Diskussion i 'Prat om Gran Canaria' startad av UWF, 7 februari 2008.

  1. UWF

    UWF Medlem

    Nu har vi haft toppen vader i tva dagar har akt bil i tre dagar forsta dagen i fredags sa regnade det hela dagen vi var forst till Mogan men vi steg alldrig ur bilen i Mogan hade inget paraply med for upp i bergen efter sma vagar avslutade vid Atlantico choppingcenter och "stor" handlade da vi hade bil Igar var vi till Playa Ingles pa straden ca 3 timmar sen korde runt lite i ingles hittade hotellet vi bodde pa i borjan av 80 talet Vi kunde kora nercabbad hela dagen. I dag var vi till Las Palmas bra vader men blasigt i morgon blir det en vilodag pa stranden i Putte
    Ha de UWF[8D]
     
  2. UWF

    UWF Medlem

    Vaxlande molnighet pa formidagen eftermiddagen stralande sol ca23grader var 7 timmar pa piren i putte nytt rekord pa samma stalle om man ej raknar arbete
    Ha de UWF [8D]
     
  3. UWF

    UWF Medlem

    Nu har man varit hemma 5 timmar hade väckning 03.30 i morse så det har blivit en lång dag. Sista dagen var vi till vatten parken i Putte visste inte att det fanns en vattenpark i Putte för allreklam är om vattenpaken i Maspalomas Dotter tyckte att vi gjort så mycke vuxengrejer att sista dagen skulle vi kunna göra något som passar henne också klar solske genast från morgonen.
    Oj vad skönt att inte behöva se på nedräkningen 1 20 min och 20 min går fort om man läser lite nyheter hemifrån och skriver några rader här på forumet.
     
  4. tindaya

    tindaya Medlem

    Hoppas du hade solfaktor hög sista dagen i vattenparken, annars har du nog ont . . .
    och hoppas att det blir en "lätt" arbetsdag imorgon!
    Hälsningar
    Anette [8D]
     
  5. Bumpen

    Bumpen Medlem

    Vakbad är uppfriskande!
    Men man tror hjärtat ska hoppa ur kroppen :D Men jag har gjort det :) Även fsta jag är svensk men jag har finska polare!
     
  6. UWF

    UWF Medlem

    Till Bumpen
    Såg att du frågade om Atlantico (när man är där nere och har en mätare som tickar ner hela tiden hinner man inte läsa inläggen så noga)
    Jo det lönar nog sig att åka till Atantico jag själv gick endast i varuhuset och mest i mat och vin avdelningen men redan där har man lös bussbiljetten eller hyrbilen Bussbiletten från P.R. för 3 kostade 10.50 en väg Såg att Avis hade hyr bil for 20.50 för en dag ex: 5 l vatten i Atlantico 0,70 samma sort i P.R. 1,50 och enligt frun var det mycke billigare i dom andra butikerna också
    Ha de UWF:D Bättre sent än aldrig[:p]
     
  7. Bumpen

    Bumpen Medlem

    Jag har hört att det ska vara billigt att handla kläder och dylikt Atlantico.
    Men om man bor i PDI så räcker det att gå till San Fernando om man ska daglivaror. Var på 2 av 3 lågprisbutiker och tyckte det var mycket billigare där en i PDI.
     

Dela sidan

  1. Hej! På den här webbsidan används kakor (cookies). De används för att göra användarupplevelsen bättre och för statistik. Om du fortsätter att använda webbsidan så samtycker du till användningen av kakor.
    Stäng notis