20 febr. bär det av!!!

Diskussion i 'Prat om Gran Canaria' startad av Riggan, 11 februari 2008.

  1. n/a

    n/a Medlem

    24-25 grader nu kl 16.30 blåsigt och småmolnigt.

    solis
     
  2. Bumpen

    Bumpen Medlem

    usch va kallt :) grrrr är inte avis :D
     
  3. n/a

    n/a Medlem

    Nu pratar vi GC,sorry att jag inte var tydlig.

    solis
     
  4. Bumpen

    Bumpen Medlem

    Det var jag med på var bara lite sarkasm [:I]
     
  5. Riggan

    Riggan Medlem

    En blek vintersol lyser över Nybro idag. Det är bara +2 grader ute.
    Väskorna ska snart packas färdigt. Har jag glömmt något?. Samma fråga varje gång.
    Och så måste jag väga dem.
    Men nu är jag snart nere så att jag kan räkna timmar:D.
    På onsdag åker vi från Växjö.
    Ha en bra måndag
    Riggan som längtar till sol och Värme[8D]


    Riggan
     
  6. Peter_W

    Peter_W Medlem

    Åh! Avundsjuk...
     
  7. AnneliH

    AnneliH Medlem

    Ja, idag lyser solen här med[8D]...och då kan man bara blunda...och nästan känna att man går på strandpromenaden...[:p]
    Nu är det ju bara timmar kvar Riggan...önskar Er en jättetrevlig och mysig semester!

    AnneliH som längtar till solen
     
  8. wesse

    wesse Medlem

    Jag önskar er en trevlig semester:)och är lite avis[xx(] på värmen som väntar på er.
    från ett gråmulet Foppaland.

    wesse som längtar till väärmen
     
  9. Ingela

    Ingela Medlem

    Jag vill också önska er en trevlig resa[8D] Njut av bara den när ni är nere och tänk inte på oss som är kvar hemma:D:D

    //Ingela som alltid vill åka
     
  10. n/a

    n/a Medlem

    Jahaja,3 fjuttiga dagar kvar tills man sätter fötterna på GC.
    F.n va skönt,och som vanligt har man varit tvungen att uppsöka husdoktorn pga halsont,och även där endast hypokondri.Tack doktorn.
    Funderar på om man inte skulle kunna sätta varningstrianglar[}:)] på "kottarna"när dom går runt med sina supergiftiga bassilusker.
    Som mormor är det ju väldigt svårt att låta bli ettåringen när han kommer med sin rinnande näsa och onda hals o vill pussas.
    RIGGAN MED SÄLLSKAP.......HERE WE COME.[:p]

    solis
     
  11. Riggan

    Riggan Medlem

    Visst är det väl svårt att motstå sina barnbarns pussar.
    Vårt äldsta barnbarn blir 2 år på valborgsmässoafton den andre är 3 månader.
    Vad jag kommer att längta efter dem eftersom de bor så nära oss. 400steg!!
    Vi får hoppas att du kyar på dig,Solis. Du får väl ta en stadig whisky, det brukar alltid sönerna säga till mig när jag blir förkyld[xx(].
    Inte för att jag tror det hjälper men det kan ju bli roligare då[:eek:)]
    Hoppas vi kan ses som vi har sagt!!
    Tyvärr ser det ut att bli regnskurar på torsdagen. Men vad gör väl det:D Det är ju ändå varmare och skönare än här hemma.
    Må så gott
    Riggan som längtar till sol och värme[8D]


    Riggan
     
  12. tindaya

    tindaya Medlem

    Riggan och Sokajeli - önskar er en toppensemester och alla andra som är på "ingång" (har försökt tre gånger att skriva texten men min katt Pedro lägger sej på tangentbordet och all text försvinner . .)

    De lovade regn i helgen - vädret visade sig bli fantastiskt. Just nu 27.5 º i Las Palmas och det är säkert lika fint i södern! På vissa delar av ön har det blåst ordentligt, här i Las Palmas har det blåst men inte så vansinnigt.

    Sokajeli, du kan ju alltid ta de där "rödasolhattsdropparna", som min syster har tjatat om till mej - de hjälper verkligen, men magen kan bli lite upp och ner.

    Välkomna!
    Anette :):D[8D][:p]
     
  13. Ola Z

    Ola Z Medlem

    Ville bara säga [:0]:Ha en jätte skön resa, ni lyckostar som skall
    ner till "vår"ö snart.


    Zäta ;)
     
  14. n/a

    n/a Medlem

    Tack Anette för tipset,tror det börjar ge med sig ändå.
    SMS från systeryster för 10 min sen,inte ett moln,vindstilla och ca 25 grader VARMT.
    Tyvärr verkar det som man tar med sig sämre väder ner på torsdag,men det ska inte hålla i sig.


    solis
     
  15. Bumpen

    Bumpen Medlem

    Nu är det nära va[?] I morgon vid den här tiden står du nog på Gando Riggan! :)

    Ha det skönt i paradiset[8D][:I]:D
     
  16. Riggan

    Riggan Medlem

    Hej, alla forumare!
    Imorgon så här dax närmar jag mig GC från luften.
    Det ska bli skönt att komma ner till värmen.
    Det är första gången på 5 år som vi inte har snöfall eller snöstorm innan vi åker.
    Kan redan känna hur skönt det kommer att vara i morgon kväll och sitta på balkongen och dricka lite bubbelvatten.
    Var rädda om er här hemma så hörs vi när jag kommer hem om 14 dagar.
    Jag önskar alla er andra som är på väg ner en underbar semester på vår paradisö.
    Riggan som längtar till sol och värme[8D].


    Riggan
     
  17. AnneliH

    AnneliH Medlem

    Ja, jag önskar dig/er verkligen en härlig semester! Njut och ha det skönt! Ta mycket foton nu[8D] Ha det gott!

    AnneliH som längtar till solen
     
  18. Bronzom

    Bronzom Medlem

    Trevlig semester !!Och glöm allt strul på forumet !
     
  19. Riggan

    Riggan Medlem

    Jag kommer att koppla bort allt när jag väl är där nere.

    Denna gången har jag en digitalkamera.Så vi får väl se om jag lyckas delge er lite kort när jag kommer hem.


    Tack för att ni önskar mig en trevlig resa. Det behöver vi efter förra årets turbulens med mannens hjärta.
    Som väl är mår han bättre nu. Vi har tagit långa promenader nästan varje dag.
    Nu återstår bara att se hur det funkar med alla trappor i San.A.
    Kram till er alla

    Riggan
     
  20. cattis2

    cattis2 Medlem

    Vad härligt att ni äntligen får komma iväg[8D]. Hoppas ni får det riktigt soligt och skönt nu när ni väl kommer ner. Ser fram mot en massa fina bilder när ni kommer hem[:p]!
    Ha en riktigt trevlig semester!
    Cattis:)
     

Dela sidan

  1. Hej! På den här webbsidan används kakor (cookies). De används för att göra användarupplevelsen bättre och för statistik. Om du fortsätter att använda webbsidan så samtycker du till användningen av kakor.
    Stäng notis