31 Dagar

Diskussion i 'Prat om Gran Canaria' startad av thn_micke, 22 januari 2008.

  1. thn_micke

    thn_micke Medlem

    Usch nu sitter man här på jobbet och riktigt längtar ner till värme och så tänker man det är en hel månad kvar tills man ska åka:((Känns så himla långt bort men helt plötsligt står man där på landvetter och väntar på att planet ska gå och man är lyckligare än någonsin:)) Någon mer som åker ner 22/2 eller nära inpå???

    MVH// Mikael längtar ner till solen...[8D]
     
  2. Pellis

    Pellis Medlem

    Tänk att det ska vara sån plåga att vänta!!! Ibland kan det bli riktigt jobbigt!
    Jag längtar alltid ner, vem gör inte det här inne? Det är jobbigt att inte ha ngn resa bokad men jag försöker beta av en vecka i taget.
    Tänkte ta en sista minuten ner runt påsk och det tar ju en stund innan de sänker priserna till de resorna - om dom gör det men det blev så förra året i alla fall.

    Frustrerande när det är så billigt att åka nu - vill ner!!!
     
  3. Ingela

    Ingela Medlem

    Vem vill inte ner[:0] Det är ju bara drygt en vecka sen jag kom hem men gud vad jag längtar tillbaka. Jag önskar dig Mikael en trevlig resa ock tiden går faktiskt fortare än man tror.[8D]

    //Ingela
     
  4. thn_micke

    thn_micke Medlem

    Pellis: ja en riktigt plåga att vänta speciellt när man sitter här och läser hur skönt folk har det där nere nu, men får se det som så att jag har redan min resa bokad ner 22 och vet att jag kommer ner då men lite osäkrare fö4r dig som inte vet än:((Får hoppas du kommer ner snart igen du med:)))

    Ingela: Okej hoppas du hade en trevligt resa.Vart bodde du någonstans på ön??Själv blir det ner som vanligt till pdi och Los Arcos...

    MVH//Mikael 31 dagar kvar till solen...
     
  5. Ingela

    Ingela Medlem

    Mikael: Vi bodde i Amadores ett jättemysigt ställe som jag verkligen rekomenderar om man inte är ute efter party förstås. Men det är inte långt till Puerto Rico därifrån så party finns ganska nära det med.

    //Ingela
     
  6. anneghost

    anneghost Medlem

    thn_micke

    du har ju bara en månad kvar, jag har tre månader kvar! Har lust att redan börja att packa............ :)

    Annelie
     
  7. Anders 53

    Anders 53 Medlem

    Vissa har Bara 21 dagar att vänta........Sen blir det Los Arcos.Känns jättebra idag näör det snöar ärute i skärgården.
    Anders
     
  8. UWF

    UWF Medlem

    23 dagar kvar sen är man i solen i Puerto Rico skööööönt!
    UWF[8D]:D
     
  9. Riggan

    Riggan Medlem

    Hej Mikael!
    Jag och min man åker den 20 februari från Växjö till S.A.och Flamboyan.
    Nu börjar det snart kännas som om jag vill ta fram resväskan så att jag ser att det inte är SÅ länge kvar tills vi ska åka.
    En till som längtar till sol och värme


    Riggan
     
  10. Bumpen

    Bumpen Medlem

    Det gar fort! Snart ar jag hemma och ni andra nere har :)

    Mvh Benny alias Bumpen
    Längtar alltid till holmarna!
     
  11. Anders 53

    Anders 53 Medlem

    Hej.Har det varit mulet idag hela dan? Kollat på webbkamror och det ser inte soligt ut....
    Anders
     
  12. thn_micke

    thn_micke Medlem

    Anders 53 vart kollar du på webbkamerorna vilken hemsida alltså!

    MVH//Mikael 31 dagar kvar till solen...
     
  13. Anders 53

    Anders 53 Medlem

  14. thn_micke

    thn_micke Medlem

    okej tackar:)))


    MVH//Mikael 31 dagar kvar till solen...
     
  15. coconut

    coconut Medlem

    en annan har ju 6 månader kvar...det ni....
     
  16. Anders 53

    Anders 53 Medlem

    coconut,Du kan få åka med i mitt handbagage.....
    Anders
     
  17. Bumpen

    Bumpen Medlem

    Jo det har varit mulet hela dagen. Sol sken igenom pricis fore sol nedgangen. Sa i kvall ar det troja pa :)

    Mvh Benny alias Bumpen
    Längtar alltid till holmarna!
     

Dela sidan

  1. Hej! På den här webbsidan används kakor (cookies). De används för att göra användarupplevelsen bättre och för statistik. Om du fortsätter att använda webbsidan så samtycker du till användningen av kakor.
    Stäng notis