36 dagar kvar!

Diskussion i 'Prat om Gran Canaria' startad av Riggan, 15 januari 2008.

  1. anneghost

    anneghost Medlem

    Xerxses :)

    Tack för de orden... :) Ja en sopsäck är inte kul att ha på sig. Problemet nu är ju att man förköper sig på kläder i stället så min garderob är för liten....... :)

    Ang sjukdomen så har man dagar då man inte vill gå upp ur sängen men man gör det ändå men då är det bara för att man är så envis..

    Träning är toppen och man mår riktigt bra efter ett pass!

    Annelie
     
  2. xerxses

    xerxses Medlem

    Visst kan vara svårt att rulla ur slafen trots att man är frisk..[|)]

    Lite Gran C sol och ljus skulle sitta fint för att motverka tröttheten..[xx(][|)]

    PS ett litet förtydligande gällande mitt tidigare inlägg
    att man vill komma in i både badbrallor och bikini innebär inte att jag använder mig av båda sorterna om nu någon läste det så..DS:)
     
  3. Riggan

    Riggan Medlem

    Tack för alla goda råd om hotell på GC.

    Tidigare om åren har det bara varit bra att bo på ett hotell med många trappor. Gissa vilken kondis jag haft när vi kommer hem och inte några fler kilon på sig än när man åkte. Även om jag har mycket värk i kroppen så har jag det som väl är inte i benen.
    Känner igen alla de hotell ni nämner. Men Solresor t.ex.flyger ju inte från Kalmar eller Växjö utan då måste vi ta oss till Malmö.
    De sista 3 åren har det varit kraftiga snöfall just den dagen vi åker och då känns det skönt att bara ha högst 8 mil till flygplatsen.
    Att vi böjade på Flamboyan var att Apollo hade seniorrabatt så andra veckan var "nästan" gratis. Men ju äldre [:p] vi blir så inser vi att till nästa år får det bli ett annat hotell. Särskilt nu när guben har fått hjärtproblem.
    Kram till er alla


    Riggan
     
  4. Riggan

    Riggan Medlem

    29 långa dagar kvar tills vi åker!!
    Nu är det snart inte fler dagar utan man kan använda
    den glesa kammen för att räkna dagar:D.
    Har börjat fundera på vad jag ska ha med mig. Man packar ju alltid ner för mycket.
    Så sista dagen brukar gå åt till att packa om allt från början[xx(].
    Gissa om jag längtar efter solen och värmen nu när kylan har kommit tillbaka.
    Nu har t.o.m "guben" insett att han måste börja träna för att orka med mitt tempo i alla trappor i S.A.[:p]


    Riggan
     

Dela sidan

  1. Hej! På den här webbsidan används kakor (cookies). De används för att göra användarupplevelsen bättre och för statistik. Om du fortsätter att använda webbsidan så samtycker du till användningen av kakor.
    Stäng notis