7 tim 45 min kvar.

Diskussion i 'Prat om Gran Canaria' startad av n/a, 14 juni 2008.

1. n/a

n/a Medlem

Nu ni är det inte långt kvar innan match.
    Naturligtvis hoppas jag SVERIGE vinner, men kampen blir hård.

:)

solis

2. Pellis

Pellis Medlem

Mmm, tror också kampen blir hård för Sverige! Hade gärna suttit med Tindaya och Bromzom inne i Las Palmas och kikat...
    När är EM slut? Jag kanske hinner med ngn match också, därnere då såklart...

3. n/a

n/a Medlem

Ja det blir Plaza España(Victoria) och lite öl och mánga Svenska,hoppas jag.

4. tindaya

tindaya Medlem

Hej hej, min bror ringde precis direkt från Insbruck. De stack iväg på semester med husvagn tidigare än tänkt på väg till Kroatien för att vara i Insbruck idag. Han berättade att det var helt otrolig stämning där - och jag hörde det i telefonen:D Berättade att på ett torg var alla spanjorer samlade och på ett annat alla svenskar. Men alla blandade sig med varandra - min bror hade "klump" i halsen hörde jag så häftigt han tyckte det var.
    Kram och rolig/spännande fotbollseftermiddag på er!!![:p]
    Canaria- du hittar oss i parken om du vill!!
    Anette :)

5. n/a

n/a Medlem

Ok Tindaya.Vilken bar är ni på?

6. tindaya

tindaya Medlem

På Lolita :D, de har mot vad de brukar "tillåtit" fotboll nu [:p]
    Kuuuuul om du kommer!
    Anette [8D]

7. Cina

Cina Medlem

För vår familj blir det Trädgårdsfest med GrillParty (mojo y ensaladillarusa mm) och Fotboll...med ett antal Canariefamiljer här i Estocolmo.
    Så det blir ett svårt val och veta vilket land man ska heja på...hmmm. Jag säger bästa lag vinner ..venga..Kram Anette o H...besitos Cina

8. Cina

Cina Medlem

[^][^] Där satt den Spanien är klart för kvartsfinal och klara gruppsegrare..kan inte annat än säga Felicidades España [:X]
    Cina...hoppas ni hade det bra i parken Anette o H..;)

9. tindaya

tindaya Medlem

Ja det var ju synd egentligen, jag höll på Sverige faktiskt eftersom alla var så säkra på Spanien - men tyvärr [xx(]. Det var trevligt i parken, flest spanjorer och det blev ett par timmar . . . har precis kommit hem :DNär jag gick var det ett gäng ryssar som bänkade sig framför skärmen [:eek:)]
    Kramar;)
    Anette :)

Dela sidan

1. Hej! På den här webbsidan används kakor (cookies). De används för att göra användarupplevelsen bättre och för statistik. Om du fortsätter att använda webbsidan så samtycker du till användningen av kakor.
    Stäng notis