800 bilder från Gran Canaria tagna under 2008

Diskussion i 'Prat om Gran Canaria' startad av anneghost, 3 maj 2008.

  1. anneghost

    anneghost Medlem

  2. wesse

    wesse Medlem

    Annelie.........tackar för alla fina kort som du delar med dej:) nu har man på nytt fått återuppleva vistelsen på GC igen[8D]
     
  3. tjollan

    tjollan Medlem

    :) Kul att se bilder från "mitt hotell" och ännu roligare att se att vitkatten lever och frodas fortfarande. Första gången jag var där julen 2004 så såg vi den. En liten bortskämd rackare som inte äter vad som helst.
     
  4. coconut

    coconut Medlem

    Trevliga foton, tack ska du ha...
    Bara en fråga, vart ligger den där affären som ni handlade mkt i som var på bild?

    [​IMG]
     
  5. Pellis

    Pellis Medlem

    Alltså - jag har skrivit det förut men skriver det igen ; Du har helt otrolig när det gäller att fotografera på Gran Canaria. Vilka fina bilder och vad mysigt ni verkar ha haft! Blir alldeles sjuk av längtan. Nu när jag sett dina bilder längtar jag ännu mer!
     
  6. anneghost

    anneghost Medlem

    coconut, det centrumet ligger precis vid hotellet vi bodde på, centrumet hette la sandia, men det var förutom två mataffärer, bara resturanger där. Om man sedan gick en liten bit så kom några affärer till. Busshållplatsen låg nära också precis bakom centrumet, helt perfekt.



    Annelie
     
  7. coconut

    coconut Medlem

    Tack anneghost..då vet jag det...kanske man hittar dit när vi åker...ha en trevlig dag...
     
  8. anneghost

    anneghost Medlem

    coconut, jag kan verkligen rekommendera resturangen chef lugigi (något sådant heter den) God mat och trevlig personal!

    Annelie
     
  9. Mela

    Mela Medlem

    Kul med alla bilder. Nu blir man sugen att åka tillbaka.
     
  10. xerxses

    xerxses Medlem

    Såg att du fotat tusentals kort så du måste lida brist på vyer och motiv nu....jag menar Skäret/ön är inte så stor...men i och för sig sitter man vid havet och fotar vågor så är aldrig den andra lik om man nu skulle ha brist på denna vara alltså motiv..[8D][8D][:p]

    Tyckte jag fotade allt som rörde sig på resan nu men kom bara upp i 50-60 kort...[8)]

    Så starkt jobbat Annelie....[:X]
     
  11. anneghost

    anneghost Medlem

    xerxses, hahaha ingen våg är den andra lik ;)

    Nej men jag har inte fotat hela canterasstranden ännu, och så har jag inte åkt på västra sidan av ön ännu så där finns det säkert ett x antal vyer för mig att fota ;) Har ju inte fått med ming någon chafför ännu som vill köra mig dit! ;):D

    Har inte heller fotat hela las palmas..... jag kan og räkna upp bra många vyer som jag har kvar och som kommer räcka till några resor till :)

    Jag kanske inte är riktigt normal.... men det är kul och det är ju verkligen mitt stora intresse och jag ser bilder överallt. Jag kan tex åka buss eller bil och se vyer som jag skulle vilja fota eller när man tittar på teve på ett naturprogram eller reseprogram så ser jag vyer som jag skulle vilja fota.. nej inte riktigt normal är jag ;)

    Annelie
     
  12. AnneliH

    AnneliH Medlem

    Härliga bilder[8D]...sitter här o längtar tillbaka[xx(]

    AnneliH som längtar till solen
     
  13. Estica

    Estica Medlem

    Då är jag inte ensam att längt tillbaka.
    Jag räknade ut att jag har ungefär 180 dagar kvar.:(
     
  14. Riggan

    Riggan Medlem

    Hej, Annelie!
    Tack för alla härliga kort du lagt in. Vilket jobb du gjort.

    Gissa om jag längtar efter vår nästa resa. Men tyvärr blir det ju inte förr än i februari nästa år.
    Det är tur jag har mitt älskade Öland också.
    Men jag var inne idag och hämtade resekataloger. Måste ju ha lite att vila ögonen på tills vi har bokat.
    Kram från
    Riggan
     
  15. Ingela

    Ingela Medlem

    Annelie vilka underbara foton du har tagit. Det är alltid lika kul att få ta del av någon annans resa:) Jag blir så sugen på att åka igen när jag titta på dem[8D] Tack för att du delar med dig[8D]

    //Ingela
     
  16. anneghost

    anneghost Medlem

    Förstår att du längtar, förhoppingsvis så blir det en resa för oss också nästa år :)

    Annelie
     

Dela sidan

  1. Hej! På den här webbsidan används kakor (cookies). De används för att göra användarupplevelsen bättre och för statistik. Om du fortsätter att använda webbsidan så samtycker du till användningen av kakor.
    Stäng notis